top of page

Veelgestelde 
vragen

Heeft u vragen?
Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch contact met ons op: 0031 117 462 714.

PARKEREN

U kunt uw auto voor de deur kwijt, namelijk op de betaalde parking op de Groote Markt. Tot 11.00 uur kunt hier zelfs gratis parkeren. U kunt ook parkeren op één van de andere parkeergelegenheden in Sluis. Voor meer informatie over parkeren, klikt u hier.

TOEGANKELIJKHEID

Hart van Sluis heeft twee ingangen, de hoofdingang betreedt u via de Groote Markt en de zij-ingang bevindt zich in de Vrijstraat. De zij-ingang heeft een rolstoelramp en ook in het restaurant kunt u via een rolstoelramp de 1e verdieping bereiken.

HONDVRIENDELIJKHEID

Uw hond is meer dan welkom bij ons en wij hebben drinkwaterbakken buiten staan bij onze in-/uitgangen.

RESERVEREN

Reserveren is aangeraden, zeker in het weekend. Ook als u met een partij wilt komen eten, of de zaak wenst te boeken voor een feest. U kunt uw reservatie telefonisch aan ons doorgeven op: 0031 117 462 714.

DIEETWENSEN

Op onze uitgebreide menukaart zijn ook vegetarische en veganistische opties te vinden. Voor overige dieetwensen raden wij u aan om ons vooraf even te bellen zodat we de mogelijke opties voor u kunnen doorspreken. En laat het ons weten als u ergens allergisch voor bent of intolerant.

WERKEN BIJ HART VAN SLUIS

U kunt onze openstaande vacatures vinden hier vinden. Stuur direct uw C.V. en motivatiebrief naar ons door: hartsls@zeelandnet.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

bottom of page